הזזה

הזזה
  • מטרת הפעילות
  • התלמידים יזהו את תכונות ההזזה.

  • שם הדגם
  • מכונית

  • יוצר/ת הדגם
  • פול ג’קסון

    © כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי

  • רצף מומלץ
  • מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים). ​

  • על השיעור
  • מומלץ לתת מספיק זמן למשחק והתנסות בפעילויות של הזזה.

    הזזה היא אחת משלושת הטרנספורמציות – שיקוף, הזזה, סיבוב – הנלמדות בבית הספר היסודי. בפעילות התלמידים יקפלו את דגם המכונית, ויבחנו באמצעות המודד את תכונות ההזזה: חפיפה, מרחק וכיוון.



    משך זמן פעילות מומלץ: 90 דקות

    * משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.

     

  • ידע נדרש
  • הכרת מצולעים, סימטריה שיקופית.

משוב מעמיתים

שדה חובה*

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>