מעטפת פירמידה משולשת

מעטפת פירמידה משולשת
  • מטרות הפעילות
  • הכרה וחקר הפירמידה:

    • התבוננות בפירמידה ותיאורה, כולל מניית הפאות, המקצועות והקדקודים.
    • פירוק והרכבת מעטפת הפירמידה.
    • זיהוי וחקר הפירמידה, ומעטפת הפירמידה.
  • שם הדגם
  • מעטפת פירמידה משולשת.

    מספר סידורי: 444

  • יוצר/ת הדגם
  • ​מיוקי קוואמורה -יפן

    © כל הזכויות לשיעור שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי

  • רצף מומלץ
  • מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים). ​

  • על השיעור
  • בפעילות זו התלמידים יקפלו וירכיבו מעטפת פירמידה משולשת, יחקרו את הקדקודים, הצלעות והפאות של המעטפת. התלמידים יבחינו בין פאון בצורת פירמידה משולשת לבין מעטפת הפירמידה.

    משך זמן פעילות מומלץ: 90 דקות

    * משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.

  • ידע נדרש
  • משולשים.

  • מידע למורה
  • מילון מונחים בגאומטריה

    פירמידה- גוף הבנוי ממצולע (הנקרא בסיס הפירמידה), נקודה מחוץ למישור המצולע (הנקראת ראש הפירמידה), ומכל המשולשים הנוצרים על ידי הנקודה וצלעות המצולע (מעטפת הפירמידה).

    תיאור פחות פורמלי : הפירמידה בנויה ממעטפת שעשויה כולה ממשולשים בעלי קדקוד משותף, ומבסיס שהוא מצולע.

תגובה אחת על ההכרה “ מעטפת פירמידה משולשת ”

  1. רינה אברהם
    אפריל 15, 2020

    שלום,
    כיצד אוכל לקבל את המערך של השיעור?
    תודה

משוב מעמיתים

שדה חובה*

You must be logged in to post a comment.