הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים א

הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים א
  • נושא הפעילות
  • מצולעים

  • תיאור הפעילות
  • בפעילות זו נכיר את שלבי הקיפול והחקר, כולל מתודות והמלצות.

  • שם הדגם
  • הילד מחליט מהי התוצאה הסופית.

  • מטרות הפעילות
  • מטרת הפעילות  

    • הילד ידע להבחין בין מצולעים שונים על פי מספר הצלעות או הקדקודים.
    • הילד ישיים את הצורות.
    • פיתוח יכולת לתיאור מילולי וייצוג חזותי של יחסים במרחב (פירוק והרכבה).

                    

תגובה אחת על ההכרה “ הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים א ”

  1. ליליה שפראן
    ינואר 6, 2018

    בעקבות השיעור שהיה בפעם אחרונה. לקחתי את הידע על הקיפול ובצעתי אותו בגן. ראיתי שלילדי גן חובה היה קצת קשה לבצע את הקיפול. שלב ראשון ליצור משולש מריבוע כולם הצליחו בלי בעיה. קיפול שני ליצור משולש קטן יותר מהמשולש הראשון גם לא הייתה בעיה. כאשר הגעתי לשלב להביא את הקדקודים לקו סימטריה לילדים היה קשה לבצע. ומאותו שלב הם כבר התקשו להבין איך לקפל.
    בכל שלב של קיפול מנינו את מספר המשולשים שנוצר. היה שלב שבו הם אמרו שנוצר בית מקיפול נייר ומעטפה. בשלב אחרון כאשר הצעתי להם לקשט ולצייר עשו באהבה ובשמחה. קשטו בני צידי הקיפול וילד אחד הציג את ההעבודה שלו עם נפח.

משוב מעמיתים

שדה חובה*

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>