מרובעים
המודד – כלי להשוואת אורכים וזוויות (לילדי הגן)
- נושא הפעילות
יצירת המודד (כלי להשוואת אורכי הצלעות ובחינת הזווית הישרה).
- תיאור הפעילות
בפעילות זו ניצור את המודד ובעזרתו הילדים יזהו את הזווית הישרה במרחבי הגן. המודד ישמש ככלי להשוואת אורכי הצלעות ובחינת הזווית הישרה בפעילויות נוספות בנושא המרובעים.
- רצף מומלץ
מומלץ ללמד במיוחד לפני שמלמדים על הריבוע והמלבן.
משולשים א | משולשים ב | מצולעים א (הכירות גלובלית בגן הילדים) | מצולעים ב (הכירות גלובלית בגן הילדים) | מצולעים ג | מרובעים א | המודד | מרובעים ב – ריבוע | מרובעים ג- ריבוע ומלבן | מרובעים ד – ריבוע ומלבן שונה ודומה| סימטריה שיקופית א (פעילות מקדימה) | סימטריה שיקופית ב
- תכנית לימודים
תכנית לימודים: עמוד 42 | מילון מונחים בגאומטריה
תחושה מרחבית וגאומטריה מתוך תכנית הלימודים במתמטיקה. (עמוד 34)
הכנה לפעילויות בנושא: דגם דמיוני – מרובעים א’
- נושא הפעילות
מרובעים
- תיאור הפעילות
בפעילות זו נכיר את שלבי הקיפול והחקר, כולל מתודות והמלצות.
פעילות בנושא: דגם דמיוני – מרובעים א’
- נושא הפעילות
מרובעים
- תיאור הפעילות
בפעילות זו נציג את הפירוט של שלבי הקיפול והחקר בנושא המרובעים.
הכנה לפעילויות בנושא:דגם דמיוני – ריבוע
- נושא הפעילות
ריבוע
- תיאור הפעילות
בפעילות זו נכיר את שלבי הקיפול והחקר, כולל מתודות והמלצות בנושא הריבוע.
- רצף מומלץ
משולשים א | משולשים ב | מצולעים א (הכירות גלובלית בגן הילדים) | מצולעים ב (הכירות גלובלית בגן הילדים) | מצולעים ג | מרובעים א | המודד | מרובעים ב – ריבוע | מרובעים ג- ריבוע ומלבן | מרובעים ד – ריבוע ומלבן שונה ודומה| סימטריה שיקופית א (פעילות מקדימה) | סימטריה שיקופית ב
הכנה לפעילות מתוקשבת – ממלבן לריבוע והכנת המודד
- הכנה לקראת פעילות
הכנה לקראת למידה מרחוק
לצורך הפעילות תצטרכו 5 ניירות אוריגאמי בצורת ריבוע.
בפעילות זו נראה לכם איך להפוך נייר בצורת מלבן לנייר בצורת ריבוע.
והכנת מודד שיסייע לנו במהלך הפעילויות.
ניתן גם לרכוש ניירות אוריגאמי בהזמנה בוואצאפ
052-4267479
- שם הדגם
מודד
מספר סידורי 222
פעילות בנושא: דגם דמיוני -ריבוע
- נושא הפעילות
מרובעים – ריבוע
- תיאור הפעילות
בפעילות זו נציג את הפירוט של שלבי הקיפול והחקר בנושא הריבוע.
הכנה לפעילות בנושא:דגם דמיוני – ריבוע ומלבן
- נושא
ריבוע ומלבן
- תיאור הפעילות
בפעילות זו נכיר את שלבי הקיפול והחקר, כולל מתודות והמלצות בנושא הריבוע והמלבן.
- רצף מומלץ
משולשים א | משולשים ב | מצולעים א (הכירות גלובלית בגן הילדים) | מצולעים ב (הכירות גלובלית בגן הילדים) | מצולעים ג | מרובעים א | המודד | מרובעים ב – ריבוע | מרובעים ג- ריבוע ומלבן | מרובעים ד – ריבוע ומלבן שונה ודומה| סימטריה שיקופית א (פעילות מקדימה) | סימטריה שיקופית ב
פעילות בנושא: דגם דמיוני – ריבוע ומלבן
- נושא הפעילות
ריבוע ומלבן
- תיאור הפעילות
בפעילות זו נציג את הפירוט של שלבי הקיפול והחקר בנושא הריבוע והמלבן.
הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – ריבוע ומלבן שונה ודומה
- נושא הפעילות
ריבוע ומלבן – שונה ודומה
- תיאור הפעילות
בפעילות זו נכיר את שלבי הקיפול והחקר, כולל מתודות והמלצות להקבלת הריבוע והמלבן.
- רצף מומלץ
משולשים א | משולשים ב | מצולעים א (הכירות גלובלית בגן הילדים) | מצולעים ב (הכירות גלובלית בגן הילדים) | מצולעים ג | מרובעים א | המודד | מרובעים ב – ריבוע | מרובעים ג- ריבוע ומלבן | מרובעים ד – ריבוע ומלבן שונה ודומה| סימטריה שיקופית א (פעילות מקדימה) | סימטריה שיקופית ב
- תכנית לימודים
תכנית הלימודים במתמטיקה לקדם יסודי (מעמוד 41) | מילון מונחים בגיאומטריה
תחושה מרחבית וגיאומטריה מתוך תכנית הלימודים במתמטיקה. (עמוד 34)
פעילות בנושא: דגם דמיוני – ריבוע ומלבן שונה ודומה
- נושא הפעילות
ריבוע ומלבן – שונה ודומה
- תיאור הפעילות
בפעילות זו נציג את הפירוט של שלבי הקיפול והחקר בהקבלה בין הריבוע והמלבן.(שונה ודומה)